یادگیری

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 موفقیت شخصی در یادگیری مادام العمر


توانایی شما برای گسترش ذهن شما و تلاش برای یادگیری مادام العمر برای موفقیت شما بسیار مهم است. با اختصاص دادن خود به یادگیری، می توانید در هر جنبه ای از زندگی خود پیشرفت داشته باشید. همه اینها یک تعهد است.


موفق ترین افراد به طور متوسط ​​2-3 ساعت در روز خوانده می شوند. آنها متعلق به سازمان هایی هستند که بیشترین اطلاعات را یاد می گیرند و ایده ها را به اشتراک می گذارند.


برای افرادی که به یادگیری مداوم اختصاص داده شده است، به این معنی است که آنها در کنوانسیون های سالانه شرکت می کنند و به هر جلسه ای دسترسی دارند که بینش جدیدی دارد که می تواند به آنها کمک کند که نتایج را برای آنها مسئولیت دهند.


اهمیت یادگیری درازمدت

یادگیری حداقل الزام برای موفقیت در زمینه شما است. هر روز اطلاعات و دانش در مورد همه چیز افزایش می یابد. این به این معنی است که دانش خود را نیز باید افزایش دهد تا نگه داشته شود.


یاد بگیرید که چرا بزرگترین قورباغه برای خوردن مهم است. فراموشی خود را بخورید که در اینجا قورباغه بخواند.

گسترش ذهن شما

این به ما یک نقطه بسیار مهم در زمینه هوش، اطلاعات و یادگیری مادام العمر می دهد.


سه نوع آموزش متفاوت وجود دارد که می توانید به صورت عمدی یا به صورت تصادفی بدست آورید. این سه نوع یادگیری عبارتند از یادگیری تعمیر و نگهداری، یادگیری رشد و یادگیری شوک، و من جزئیات زیر را خواهم آموخت.


1) آموزش تعمیرات

یادگیری تعمیر و نگهداری اشاره به شما در حال نگه داشتن در زمینه خود را.


این شما را در سرعت نگه می دارد و مانع از افتادن شما می شود. بسیاری از مردم فکر می کنند که خواندن کتاب گاه به گاه و نگه داشتن جاری با وبلاگ ها و خبرنامه معادل افزودن به آموزش و پرورش آنها است.


این مورد نیست…


یادگیری تعمیر و نگهداری همان است که بررسی روزنامه بازار سهام هر روز برای پیدا کردن قیمت فروش سهام و اوراق بهادار مختلف است. این اطلاعات به دانش شما از شرکت ها، بازار و یا سرمایه گذاری سرمایه گذاری یک سهام خاص اضافه نمی کند.


یادگیری تعمیر و نگهداری ضروری است. این شبیه به ورزش فیزیکی سبک است که شما را در یک سطح خاص تناسب اندام نگه می دارد. این میزان سطح آمادگی جسمانی شما را افزایش نخواهد داد و یا به هیچ وجه بهبود وضعیت شما را بهبود نخواهد داد، اما شما را در شکل شما نگه می دارد.


2) یادگیری رشد

این نوع یادگیری است که دانش و مهارت های خود را به رپرتویور شما اضافه می کند که قبل از آن نداشتید.


یادگیری رشد به شما کمک می کند ذهن خود را گسترش دهید. شما در حال دریافت اطلاعاتی هستید که شما آن را ندارید، که شما را قادر به انجام کاری است که قبلا انجام نداده اید. بعضی از بهترین متفکران دنیا امروزه برخی از بهترین مطالب و ایده هایی را که می توانید برای آموزش مداوم استفاده کنید و به شما در گسترش ذهنیتان کمک می کنند، تولید می کنید.


شما می توانید این اطلاعات را با انجام جستجوی سریع در اینترنت پیدا کنید. شما می توانید با گوش دادن به پادکست ها، خواندن وبلاگ ها و خواندن کتاب ها، ایده های عالی را بیابید. شما می توانید اطلاعات باور نکردنی را بدون نیاز به خرید هر چیزی بیابید.


3) Learning Shock

یادگیری شوک یادگیری است که تناقضی یا قطعی از دانش و یا درک که شما در حال حاضر دارد را متوقف می کند.


یادگیری شوک می تواند بسیار ارزشمند باشد اگر شما بر آن عمل کنید.


پیتر دراکر، در کتاب خود نوآوری و کارآفرینی، گفت که منابع اصلی نوآوری در یک شرکت، موفقیت های غیر منتظره و یا شکست های غیر منتظره است. چیزی است که اتفاق می افتد که کاملا با انتظارات از آنچه اتفاق افتاده، متناقض است.


این "شوک" می تواند بینش هایی را که می تواند شما را قادر به استفاده از یک تغییر عمده در بازار یا محافظت در برابر یک تغییر جدی کند، به شما ارائه دهد.


متأسفانه اکثر افراد موجودات عادت دارند. وقتی چیزی اتفاق می افتد که کاملا غیر منتظره است، تصمیم می گیرند آن را به نفع اطلاعات قدیمی که راحت تر هستند را نادیده بگیرد. از تغییر نترسید


همیشه تغییر و انطباق کنید


خود را به آموزش مداوم اختصاص دهید

دانش منبع اصلی ارزش در دنیای امروز ما است. توانایی شما برای گسترش ذهن شما و اختصاص دادن خود به یادگیری مادام العمر، کلید شکستن موانع موفقیت است که ممکن است در مقابل شما باشد.


  • ۹۷/۰۴/۰۴
  • Ali blogger

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی